wtorek, 6 września 2011

Dot. Miss Stardoll World

Jeeezu.....Mam tego dosyć .

Co kilka sekund w mojej kg komentarze "głosuj na mnie na MSW " albo "zagłosowałam i liczę na rewanż" .
Od razu usuwam ten pieprzony spam , który doprowadza mnie do szału . Ludzie po co wam to ?! Potrzebujecie dowodu na to że wasza lalka jest ładna ?! Jeśli chcecie tego to na to ZAPRACUJCIE!!
Nic mnie tak nie wkurwia jak żebranie o pieprzone głosy na  NCG , CG , MSW . Co mnie obchodzi to że chcecie wygrać ?! Mam to głęboko ! Wasze wirtualne marzenia nie obchodzą mnie , nic a nic. Wierzycie w to że wygracie ? Hahaha to śmieszne . Marnowanie czasu (a także stardollarów) na promowanie się i reklamę w tak dużym konkursie jak MSW to wariactwo . Rozwieje wasze marzenia. Nie macie żadnych szans. Więc zaprzestańcie swoich żmudnych praktyk które są wkurwiające , i jednym słowem bezcelowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.