sobota, 10 września 2011

Magdomilowicz i jego brak kultury !

Dziś pokaże wam jak dowiedziałem się o tym że , magdomilowicz niema szacunku do nikogo !
A nawet do swojego klienta !To rozmowa jednej z klientek
k-klientka
m-magdomilowicz

K-witaj miałam napisać
m-nie teraz
k-mnie później nie będzie a czekam tydzień
m-trudno
k-wiesz jestem klientką i tak mnie traktujesz
m-a ja jestem artysta i robie co chce
k-ale ja czekam tydzień na nagłówek kazałeś mi napisać
m-mam inne, wazniejsze zlecenia
k-to po co mi kazałes czekać na ciebie jak mogłam u kogos innego zamówić
m-rób co chcesz
k-dziękuje będe odradzać ciebie ludziom jesteś do du.y !
m-miło mi
k-mi też


I tym sposobem dowiadujemy się że mm na magdomilowicz nie można liczyć !
Jest snobem i zadufanym w sobie palantem !
jakie jest wasze zdanie dalej będziecie się nim podniecać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.